GRUPA 6

DEKODIRANJE PRAZNOG PROSTORA

Ideja finalnog likovnog zadatka (prostorna instalacija) zamišljena je kao skup zajedničkog rada šest grupa učenika. Svaka grupa kroz likovni proces je kreirala četiri različite cjeline koje su se povezale u jednakoj paleti boja, geometrijskoj konstrukciji, geometrijskim tijelima te uzorcima koji se ponavljaju u sva četiri segmenta.

11.06. i 12.06. 2021. (Petak i subota)

Šesta grupa učenica (Antea N., Astrid K., Ema L., Karina G., Tena S.,) na posljednjoj radionici imala je zadatak napraviti kolaže od unaprijed priređenih i bojanih papira. Budući da su učenice bile šesta grupa, posljednja, određeni dijelovi zajedničke instalacije su bili napravljeni, tako su učenice prvo bile upoznate sa cjelokupnom idejom, zatim su kroz teorijski dio radionice i likovnu motivaciju prošli kroz prikaz prostora na plohi i u trodimenzionalnim umjetnostima. Uspoređivali su umjetničku instalaciju s tradicionalnom skulpturom i tražili sličnosti i razlike. Tijekom prezentacije usporedile su dvodimenzionalnu i trodimenzionalnu interpretaciju likovnih elemenata. Budući da se njihov zadatak vezao za linijski istanjenu masu (tubularnu formu koju je treća grupa oblikovala) trebale su pratiti geometrijski uzorak koji se ponavljao na tubama. Isprva su izrezivale papire, nakon toga osmišljavale kompozicije. Učenicama je zadatak bio izazovan jer su kroz proces rezanja, slaganja i kreiranja osvijestile kreativne procese i koje sve izazove nosi stvaranje umjetničkog djela, od ideje, kreacije te tehničke izvedbe koja često nije jednostavna.








Comments

Popular Posts