OBLIKOVANJE PROSTORA U VREMENU III

OBLIKOVANJE PROSTORA U VREMENU III (prostor, vrijeme, materija)

Podnaslov: Reciklaža i readymade

Likovno-edukativni program  „Oblikovanje prostora u vremenu III  (prostor, vrijeme, materija)“  nastavak je suradnje s učenicima IX. gimnazije četvrtu  godinu za redom.

Do sada su realizirana tri programa: Dekodiranje praznog prostora (Prostor i vrijeme), Oblikovanje prostora u vremenu I - prostor, vrijeme, materija (Kretanje i vizualna promjena) i Oblikovanje prostora u vremenu II - prostor, vrijeme, materija (Kinetička skulptura) gdje su učenici pokazali visoku razinu razumijevanja i snalaženja u zadanim suvremenim likovnim temama povezujući ih s već poznatim znanjima osnovnog i srednjoškolskog obrazovanja. Koristili su likovne discipline slikarstva, kiparstva i crteža, eksperimentirajući u različitim medijima i tehnikama te povezivali različite pristupe kako bi stvorili svoje likovne instalacije.

Ove godine  učenici će se nadovezat na dosege dadaizma, pop arta, objektne umjetnosti, Novog Realizma (Nouveau Realisme) i tako proširiti znanja iz umjetnosti 20. st. koja će im potom poslužiti kao inspiracija za vlastite radove/instalacije. Koristit će se tehnikama kolaža i asamblaža te gotovim objektima iz vlastite svakodnevice, posebice elektroničkog otpada, te će na inovativan način predmete iz neposredne okoline koji su izgubili svoju prvobitnu funkciju (otpad) kreativno preoblikovati u svom umjetničkom radu. Materijal koji će biti korišten kao readymade prikupljat će učenici cijele škole.

Ideja radionice je podizanje ekološke svijesti kod mladih te razvijanje kritičkog mišljenje u odnosu na konzumerizam, gomilanje nepotrebnih stvari i neodgovornost prema okolišu koji doseže globalne razmjere.

Sadržaj radionice bit će prezentiran u PRIRUČNIKU koji ima svoje digitalno i tiskano izdanje. Ovo je druga godina realizacije priručnika koji objedinjuje teoriju i praksu radionica te služi kao „edukativan artefakt“ sljedećim generacijama učenika kako bi proširila svoja znanja  o umjetnosti uz praktične zadatke.





Comments

Popular Posts