Likovno – edukativan projekt „Dekodiranje praznog prostora“
Likovno –
edukativan projekt osmišljen je kao suradnja likovnih umjetnika i učenika
srednjih škola u realizaciji zajedničkog suvremenog likovnog djela.
Tema izvedbenog dijela projekta bavi se prakticiranjem poveznice – likovna umjetnost i znanost. Zadaća radionice je, potaknuti učenike na nov način razmišljanja i korištenja alata i elemenata koji se nalaze oko nas u svakodnevnom životu. Ova radionica spaja znanja i vještine iz prirodnih i humanističkih znanosti, te učenike upućuje da kreiraju suvremeno likovno djelo koristeći likovne discipline slikarstva, kiparstva i crteža kako bi sačinili likovnu instalaciju. Naučit će, kako čitati likovno djelo, i da je ono rezultat cjelokupnog kulturnog i društvenog života u kojem umjetnik stvara.
Projekt razvija analitičko i divergentno razmišljanje, pružajući mladima brojne kreativne mogućnosti s ograničenim materijalima i sredstvima. Kroz timski rad će analizirati i prikupljati podatke za vizualizaciju praktičnog rada. U praktičnom radu koristit će kolaž, folije, tekstil, žice, metalne pločice, špagu, papir, i sl., prema estetsko minimalističkim načelima povezanim s počecima apstraktnog izražavanja. Po završetku radionice polaznici će od svojih radova načiniti jedinstvenu instalaciju koju će dokumentirati fotografijom i videom. Na ovaj način će naučiti kako izložiti svoje djelo u prostoru, kako istaknuti likovne elemente da korespondiraju sa zadanim prostornim planom vodeći računa o omjerima, svjetlu, proporcijama, ritmu i ostalim likovnim načelima.
Želimo mladima ponuditi alternativu, dati im mjesto gdje se mogu upoznati, družiti i razvijati kreativnost sa svojim vršnjacima koji imaju iste interese.
Projekt je
podržan od Ministarstva kulture i medija.
Comments
Post a Comment